Schoenen retourneren



Schoenen retourneren hoe werkt het?



Indien gewenst kunt u de schoenen ook afgeven bij een DHL Parcelshop. 

Er is er altijd één bij u in de buurt en vele hebben extra ruime openingstijden.

 

Op onderstaande link kunt u zoeken naar een DHL Parcelshop bij u in de buurt.

Klik hier voor een DHL Parcelshop bij u in de buurt



De schoenen van Intersko kunt u vrijblijvend twee weken thuis uitproberen. Mochten ze onverhoopt toch niet bevallen, dan komen we ze gratis* bij u thuis ophalen (mits niet buiten gedragen, beschadigd of besmeurd).

*gratis retourneren geldt alleen binnen Nederland

Voor het maken van een retourafspraak hoeft u alleen maar te bellen met 072 - 571 79 79


--------------------------------------------------------------------------------------------

Retourneren vanuit België


Onze Belgische klanten kunnen hun eventuele retourpakket versturen naar:

DB Flexible Logistics
Krijtersveld 5
2160 Wommelgem
België


Denk eraan uw retourpakket voldoende te frankeren!

--------------------------------------------------------------------------------------------


Het retourneren van uw bestelling

Voor een snelle en goede verwerking is het volgende van belang:


  • Voeg altijd de factuur bij in het pakket

  • Geef de reden van retour aan op het retourformulier en sluit dat bij in het pakket
  • Stuurt u meer dan één pakket retour dan vragen wij u vriendelijk de pakketten aan elkaar te verbinden tot één pakket

  • Uw pakket op laten halen: Op pakketten die u retourneert aan Intersko hoeft u géén adres te vermelden. De ophaaldienst (DHL) die het retourpakket bij uw ophaalt weet waar de retourzending naar toe moet, en plakt voor u een retour etiket op de retourzending

  • Geeft u uw pakket af bij een DHL Parcelshop: dan is het voldoende om te vermelden dat het pakket naar Intersko Heerhugowaard terug moet

Om verwarring te voorkomen adviseren wij u om uw adresgegevens op het adres etiket even door te halen. de barcode die hier weer onderstaat laat u zo staan. Deze barcode scannen ze namelijk weer in om uw retourpakket retour te sturen naar Intersko, een nieuwe sticker is dus niet nodig!


Zou u bij uw retour zending de gehele factuur toe willen voegen in het retourpakket.

Hier staan namelijk al uw klantgegevens op en zo kunnen wij uw retour sneller verwerken. 


LET OP:  het retour sturen via een DHL servicepunt is GRATIS